суббота, 9 февраля 2013 г.

статусы я в контакте

Это невозможно понятьО чем думает парень,Ты сказал мне, что хочешь меня и теперь после того,Как я отдала тебе все, ты говоришь, что уходишь.

Развеет ветер, там над могилой белый дым.Девчонка та уже целуется с другим.Девчонка та, что обещала, подожду.Растаял снег, исчезло имя на снегу.

Я ухожу, сказал мальчишка ей сквозь грусть.Ты только жди, я обязательно вернусь.И он ушел, не встретив первую весну.

Вырасту я, поженюсь на девчонке,PБуду её очень сильно любить,PИ пусть мои дети- сын или дочкаPНе знают, как трудно без мамочки жить.

Когда-то он с одной девчонкою гулял.Дарил цветы и на гитаре ей играл.И даже в миг, когда упал на белый снег.Он имя той девчонки кровью написал.

Роби, що можеш, з тим, що маш, там, де ти . Опустив свою гднсть, зробть вигляд, що це не ваше. Порада - це максимум участ при мнмум зацкавленост! Життя не мала на уваз зробити нас досконалими. Тому, хто досконалий, мсце в музе Наше серце - це скарб; растратите його вдразу,  ви жебрак Все в наших руках, тому х не можна опускати Мудрий той, хто зна не багато, а потрбне Мудрих дво: я  люди, в себе я врю Живи як можеш, якщо не можна як хочеться Життя - це сон. От би виспатися! Якщо ти вмш говорити - ти зможеш спвати, а якщо ти вмш ходити - ти зможеш танцювати Якщо життя повернулося до тебе задом, не турбуйся - прилаштовувався Щастя не в тих жнках з якими хочеться спати ... а в ТИХ, з якими хочеться прокидатися ... Нема нчого гршого, нж чекати  наздоганяти ... Але ж краще зробити  шкодувати, нж не зробити  жалти Час не б'. Час вбива Кого хочу - не знаю, Кого знаю - не хочу Пристрасть - це шторм, а любов - клмат, що включа в себе  шторм,  штиль Любов - це мудрсть дурня й дурсть мудреця. Любов - це коли розмовляш з кожним пальчиком. Любов - це коли ти не хочеш засинати, бо реальнсть краще, нж сон Нудьгувати можна за всма, любити можна одного, а бути можна нчи ... ...

Поширюйте про себе тльки гарн чутки, джерело забудеться, а сенс останеться! Навть якщо в тебе нема нчого - у тебе  життя, в якй  все .... Ти називаш себе вльним. Вльним вд чого, чи вльним для чого?

Можливсть пти - вже привд залишитися

Статуси про життя

сайт повнстю присвячений статусам ... Можете називати х по рзному: статуси контакту, статуси для вконтакт, статуси в контакт, статуси для аськи. Вд цього не змниться х загальний змст. Адже сенс вашого статусу - це донести до ваших друзв, знайомих Ваш емоцйний стан!

И хотя я говорю, что я тебя сейчас ненавижу, но я буду по тебе скучать,Потому что я девушка и любовь для меня - всё.

Статуси про життя

> Коментар до замтки

Статуси про життя

Комментариев нет:

Отправить комментарий