среда, 6 февраля 2013 г.

товарна стратегія маркетингу

203.84 Kb.Название Дата19.03.2012Размер203.84 Kb.Тип Содержание Смотрите также: РОЗД¶Л 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГ¶ЧН¶ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВО· ТОВАРНО· СТРАТЕГ¶· ТА ·· АДАПТАЦ¶· ДО НОВИХ УМОВ ГОСПОДАРЮВАННЯ1.1. Маркетингова товарна стратегя в систем стратегй пдпримстваВ умовах ринково економки стратегчний розвиток та фнансова стабльнсть пдпримств можлив лише за умови проведення ними послдовно та всебчно обAрунтовано маркетингово товарно полтики. За традицю товарна полтика розглядаться як провдний елемент комплексу маркетингу, який визнача не лише змст цново, збутово та комункацйно полтики, але й образ пдпримства в цлому, зокрема характер й напрями НДДКР, кадрову, операцйну, нвестицйну та фнансову дяльнсть. Американський маркетолог С. Маджаро справедливо вдзнача: «Якщо товар не в змоз задовольнити покупця  його потреби, то няк додатков витрати  зусилля, пов язан з використанням нших елементв маркетингу, не зможуть полпшити позиц пдпримства на ринку» [97, с. 23]. Маркетингову товарну полтику пдпримства найчастше визначають як пропозицю товарв з такими характеристиками та в такому асортимент, як задовольняють потреби споживачв, забезпечують конкурентн переваги та сприяють досягненню стратегчних цлей пдпримства [20, 46, 79, 93, 104 та н.]. До основних завдань товарно полтики вдносять управлння якстю, конкурентоспроможнстю та життвим циклом товарв, а також управлння товарним асортиментом  номенклатурою [104]. Бльшсть цих завдань за сутнстю  стратегчними, оскльки вони пов язан з визначенням та створенням цнност для споживачв; виршення цих завдань потребу здйснення нвестицй, а результати можна оцнити лише по проходженн тривалого промжку часу. Питання взамозалежност та рархчно пдпорядкованост категорй «полтика» та «стратегя» до тепершнього часу залишаться дискусйним. Деяк дослдники розглядають полтику як нструмент реалзац стратег; нш, навпаки, вважають стратегю складовою частиною полтики. На нашу думку, для формування послдовно позиц з зазначеного питання насамперед доцльно звернутися до класичних визначень категор «полтика». Найчастше полтика (вд грец. ta pokitij\) трактуться як «мистецтво управлння державою та суспльством» [37, с. 156], «сфера взамин мж людьми, що стосуться проблем дяльност влади й управлння» [118, с. 2], «сукупнсть визначених корнними нтересами тих чи нших соцальних груп  держав настанов та цлей, якими вони керуються , а також х практичну дяльнсть щодо здйснення обраного курсу та досягнення намчених цлей» [там же]. В свою чергу, полтична дяльнсть  соцальною активнстю, що поляга в «участ, органзац та здйсненн влади, розробц та здйсненн засобв та методв полтики, визначенн стратег й тактики, вибор ршень » [131, с. 728]. Якщо додатково врахувати, що у бльш загальному сенс пд полтикою розумють «загальний характер, вдмнн риси дяльност або поведнки держави, суспльно групи, окремо особи у тй чи ншй област» [138, с. 214], можна впевнено стверджувати, що категоря «полтика»  бльш широкою порвняно з категорю «стратегя»  вдобража особливост здйснення управлння певним об ктом в цлому, включаючи встановлення цлей управлння, розробку та реалзацю стратег й тактики х досягнення. У той же час характер полтики визначаться в першу чергу саме стратегчними настановами, оскльки вони  результатом свдомого вибору способв досягнення проритетних цлей управлння у довгостроковй перспектив, тод як змст адаптацйних тактичних заходв суттво залежить вд непередбачуваних змн у зовншньому середовищ. Вырезано. Для приобретения полной версии работы воспользуйтесь поиском на сайте . вибр часу виходу на ринок з принципово новими товарами  вилучення з програми тих, що втрачають ринков позиц; рацональне спввдношення нових  «старих» виробв у програм, нових  освоних ринкв при збут; оптимзаця асортименту (номенклатури) виробв з урахуванням хнх споживчих характеристик  особливостей технолог виробництва. Вс згадан проблеми мають виршуватися у тснй прив язц до ринку, насамперед до споживчих вимог та до поведнки конкурентв. З метою полегшення формування  забезпечення бльш обAрунтованого вибору комплексно стратег пдпримства в процес планування  управлння нами доопрацьований  запропонований до використання систематизований перелк пдстратегй та стратегчних складових маркетингово товарно стратег. У перелку представлений також набр можливих альтернатив для кожно з стратегчних складових ринково та товарно пдстратегй (табл. 1.3, [71, 72, 73]). Таблиця 1.3 ¶рархчний систематизований перелк пдстратегй  стратегчних складових маркетингово товарно стратег (розробка автора) Стратегчн складов Альтернативи Ринкова пдстратегя Стратегя вдповдно до стад життвого циклу товарно категор Виведення на ринок Швидке зростання Зрлсть Спад Стратегя охоплення ринку Недиференцйований (масовий) маркетинг Товарно-диференцйований маркетинг Цльовий маркетинг Стратегя позицонування Глобальна стратегя низьких витр

Теоретико-методологчн аспекти формування маркетингово товарно стратег та  адаптац до нових умов господарювання маркетингова товарна стратегя в систем стратегй пдпримства

Теоретико-методологчн аспекти формування маркетингово товарно стратег та  адаптац до нових умов господарювання маркетингова товарна стратегя в систем стратегй пдпримства

Комментариев нет:

Отправить комментарий